crush
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
jeg har haft et crush på en dreng som er et år ældre end mig, mere end 1 år. jeg har skrevet til ham, men han har enten ignoreret det eller svaret koldt. skal jeg komme videre?

Svar:
Kære du,
Tak for dit brev!
Du skriver, at du har haft et crush på en dreng i mere end et år og det lyder som om, at du har gjort en stor indsats for at få kontakt til dit ham. Det er en skøn følelse, at have et crush på nogen, og det er virkelig sejt af dig, at du har skrevet til ham og har taget initiativet til kontakt. Dog skriver du, at han har ignoreret dig og svaret koldt når du har skrevet til ham. Jeg tænker, at det er hans måde at vise dig, at han ikke er interesseret. Når du, som du skriver, har prøvet til nogle gange og han stadig er afvisende bliver du nødt til at respektere, at dine følelser ikke er gengældt. Selvom det er smertefuldt og nok ikke er det du har mest lyst til, tænker jeg, at det bedste du kan gøre for dig selv vil være at komme videre og bruge din energi på nogle andre, som gengælder dine følelser og din interesse.
Jeg håber du kan bruge svaret og ønsker dig held og lykke fremover!
De bedste hilsner,
Stine