caroline

brevkassespørgsmål

caroline

brevkassespørgsmål af
caroline
9 år
Oprettet 6 år 1 uge siden

hvordan kommer bayer ud af maven hvordan kommer baby i maven

Svar:

Hej Caroline.

Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, og jeg kan godt forstå hvis det er noget, du undrer dig over.

Når en mand og kvinde godt kan lide hinanden og gerne vil have en baby, så kan de lave et barn sammen ved at være tæt sammen uden tøj på. Moren har et lille æg inde i maven og faren har noget helt særligt væske i sig, og hvis de to ting blandes, så kan ægget forvandle sig til en lille baby i morens mave. Den lille baby ligger inde i morens mave i 9 måneder, hvor den vokser sig stor og bliver klar til at komme ud.

Når babyen er helt klar til at komme ud af morens mave, så sker det gennem morens tissekone. Kvinders krop er nemlig lavet til at føde babyer, så selvom det måske lyder helt vildt, at babyen skal ud gennem moren, så er det helt naturligt :-)

Jeg håber, at det var svar dit spørgsmål. Du er meget velkommen til at skrive til os igen, hvis du har flere spørgsmål.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål