Brun streg og plet

brevkassespørgsmål

Brun streg og plet

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg har en brun streg og plet fra toppen af pikken og det fortsætter helt ned til pungen, er det normalt?

Svar:

Hey Anonym

Det er et meget enkelt spørgsmål du stiller, og jeg kan heldigvis give dig et lige så enkelt svar. Ja, det er helt normalt at have en streg fra hovedet, og ned underpikken helt ned på pungen. Stregen kan være brunlig, og hos nogle mere rødlig.
Hvis du ikke oplever nogle gener (hævelse, kløe, svie, eller direkte smerter) er der ikke nogen grund til bekymring. De fleste har sådan en synlig streg.

Hvis du er i tvivl kan du altid vælge at få tjekket om alting er som det skal være ved lægen, men med mindre du oplever gener, mener jeg altså ikke at det er nødvendigt.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål