brandsår på min pik
brevkassespørgsmål af
Tim
16 år
Hej. jeg bollede med en pige i lørdags, vi var begge sådan lidt fulde. Vi bollede så i sådan ca. 15min, da det pludselig begyndte gøre ondt. Jeg blev så ved i lidt længere tid selvom det gjorde ondt, hvor jeg så til sidst måtte stoppe da det gjorde så ondt. jeg vågner så op morgen efter med et stor sår på dilleren, som ligner meget et brandsår. hvordan kan det være sket og hvordan får jeg det væk?

Svar:
Hey Tim
Av, for den en træls situation. Her nogle dage senere er dit brandsår sikkert allerede blevet mindre? Når man har sex, gnupper man jo huden frem og tilbage ret mange gange. Derfor kan huden også godt blive slidt og lidt rød, efter sex.
Måske har pigen, ikke været helt våd nok, før i begyndte på at have sex? Måske betød det, at I var fulde, at hun ikke lagde mærke til at hun ikke var så våd, og at du ikke lagde mærke til at det gjorde ondt, helt så hurtigt som I ellers ville. Og så kan sådan en "sportsskade" godt opstå.
Jeg tænker det går over af sig selv i løbet af nogle dage, hvis du giver den lidt ro. Hvis såret bliver ved med at være der om en uges tid, må du lige et smut forbi din læge, og få det tjekket.
Gode hilsner Lasse