Blødning efter finger

brevkassespørgsmål

Blødning efter finger

brevkassespørgsmål af
Jo
18 år
Oprettet 2 år 4 måneder siden

Hej cyberhus Jeg er en pige på 18 år. Der har fået finger får anden gang. Første gang gik det fint, gjorde lidt ondt i starten men efter følgende fint. Der var lidt blod efter hvor jeg så konkludere at det var min jomfruhinde som var spurgte. Den anden gang gik det også fint men efter følgende er kommet i tvivl om der kunne være noget galt. Da jeg er begyndt at bløde 5 dage efter og han ind i mellem rørt sig selv og mig. Jeg ved ikke om jeg kunne være bliver gravid Eller om alt er normalt. Vh jo

Svar:

Kære Jo

Tak for dit spørgsmål.
Ud fra din beskrivelse lyder det ikke til, at der er nogen risiko for, at du skulle kunne blive gravid.
Det ville være meget meget usandsynligt, at han skulle have så meget sæd på sine fingre, at du kunne blive gravid af det.
Det er ikke sikkert, blødningen har noget med det at gøre, når det først kommer 5 dage senere. Det kan også bare være din mesntruation, der er lidt uregelmæssig.

Det med jomfruhinden er en skrøne. Der findes ikke en jomfruhinde, og der er derfor ikke noget, der kan springe. Det er ikke alle, der bløder første gang de har sex, men for dem der gør handler det som regel om, at de ikke har været ordentligt våde, at de er kommet til at spænde i underlivet, eller en blanding af de to. Når du blødte første gang du fik finger kan det være pga en af de to ting jeg lige har nævnt eller det kan være fordi du har fået en lille rift fra neglen på den person, der har givet dig finger.

Så jeg tænker ikke, der er noget at være bekymret for.
Mvh Anne

Annes billede
Anne har svaret på dette spørgsmål