Bi sexuel?
brevkassespørgsmål af
Conrad
12 år
Hej jeg er 12 år og jeg syntes jeg har "syntomer" for at jeg også er lidt til drenge ( men stadig også piger ) er det muligt? Jeg er ret i tvivl

Svar:
Hej Conrad
Jeg kan rigtig godt forstå, at du føler dig i tvivl. Men du gør det helt rigtige ved at mærke efter og tænke over, hvem du er til. Det er på den måde, at man finder ud af mere om sig selv og sin seksualitet. Og så er det super godt, at du skriver herind med dit spørgsmål!
Det er meget muligt både at være til drenge og piger. Det kalder man at være biseksuel, og det kan du læse mere om ved at klikke her. Man behøver ikke være lige interesseret i både drenge og piger for at være biseksuel. Der er for eksempel nogle, som føler de er 30% til drenge og 70% til piger, eller omvendt.
Hvis du har lyst til at snakke mere om din tvivl, eller hvis du har flere spørgsmål, kan du logge på vores Cyberhus chat. Du kan se åbningstiderne og mere information om chatten ved at klikke her.
De allerbedste hilsner fra
Karoline