Min forhud brænder og irretere

brevkassespørgsmål

Min forhud brænder og irretere

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Oprettet 9 måneder 3 uger siden

Hej Min forhud brænder virkelig meget og der er irration til tider. Den er også nogen gange meget rød. Jeg tror det er balantis symptomer jeg har fået? Behøver jeg at tage til en læge for at få det undersøgt, kan jeg ikke bare købe cremen? Og hvis jeg skal til en læge. Ringer man så til sin normale læge eller hvordan foregår det?

Svar:

Kære dig

Der kan være flere forskellige årsager til at du har rød og irriteret forhud. Det kan sagtens dreje sig om balanitis, men det kan også skyldes fx svamp eller en kønssygdom.

Derfor synes jeg, at du skal ringe til din egen læge og få en tid, så han/hun kan undersøge dig og finde årsagen til dine symptomer, så du kan få den rigtige behandling.

Mvh Trine, læge

TrineGs billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål