Alle har sex

brevkassespørgsmål

Alle har sex

brevkassespørgsmål af
L
12 år
Oprettet 1 år 1 dag siden

Alle i min klasse vel ha sex med mig de røger min numse og tager billeder af mig nøgen

Svar:

Kære L.

Det lyder rigtig grænseoverskridende, det du fortæller.  At få taget billeder af sig nøgen er en voldsom krænkelse, så det er rigtig godt, at du skriver ind. Det er vigtigt at få det stoppet, så jeg synes, at du skal fortælle det til en voksen, hvis du ikke allerede har gjort det. Det kan være dine forældre eller en lærer i din klasse. Du må ikke stå med det alene, så det er rigtig vigtigt, at du får hjælp. Også til at få billederne slettet igen. Det er meget ulovligt at tage billeder af nogen nøgen, og særligt når man er under 18 år. Og det lyder også rigtig ubehageligt, at de rører ved dig,. Generelt lyder det til, at du bliver presset til at have sex, og det kan være rigtig ubehageligt at opleve og slet ikke i orden. Så jeg håber, at du vil snakke med en voksen tæt på dig om det, så du kan få hjælp til at få det stoppet. Og hvis du ikke har nogen, du tænker, at du kan gå til lige nu, så kan jeg anbefale dig at kigge ind til Sletdet rådgivningen, hvor du anonymt kan skrive med en voksen og få hjælp.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål