Slår
brevkassespørgsmål af
Pige
11 år
Hej en. Dreng fra klassen  skubber når. Der frikvarter han spænder ben for mindre årig og stjæler han hedder Magnus og er 11 han svare de voksne igen os  han meget ubehaligt og ingen fjerner han fra skolen

Svar:
Hej.
Super du skriver og på den måde siger fra overfor en adfærd, som ikke er ok. Det du kan gøre er at, sige det til en voksen f.eks. din lære eller klub pædagog. Sig også gerne fra hvis du ser han gør noget ved nogen. få evt. hjælp fra dine forældre til hvordan du kan sige fra. Husk at passe på dig selv. Det er de voksne der skal hjælpe Magnus med at ændre adfærd så han ikke spænder ben og stjæler. Du hjælper ham ved at gøre de voksne opmærksom på hvad han gør og hvordan det påvirker dig og dine venner på skolen.
Skriv endelig igen hvis du har behov for dette. Ha det godt og fedt du siger fra.