Drenge fra Odder
brevkassespørgsmål af
Pernille
15 år
Der kommer nogle drenge fra Odder næsten hver weekend. Jeg er blevet forelsket i en af dem. men han er 19 år og jeg tør ikke fortælle det til min mor. Han er sød men hans venner forsøger også nogle gange at kysse mig. Det forvirre mig. Hvad synes I jeg skal gøre? Vil gerne være sammen med ham men ikke hans venner. Tør ikke snakke med min mor om det. Bor tæt på campingpladsen og ser dem tit.

Svar:
Hej & tak for dit spørgsmål.
15-19 år er måske måske ikke en stor alders forskel. Piger i din alder er ofte mere modne end drenge på samme alder så det kan være det ik betyder så meget, det kan du bedst selv vurdere.
hvis det er ham du kan lide måske er lidt lun på, skal du naturligvis ikke kysse med hans venner, så er det kun ham og dig - alle bliver forvirrede og kan have svært ved at finde ud af "hvad mener du / hvad mener de" så altid et godt råd, hold dig til en kæreste ad gangen, alt andet kan så let blive misforstået.
Jeg synes du skal fortælle det til din mor en dag hvor du synes det passer helt perfekt. Fortæl hende hvor glad du er ( det har hun allerede spottet tror jeg ) og få en Go snak med din mor og spørg omvikle hun vil hilse på ham ( og ikke hans venner, kun ham )
Alt mulig held og Lykke og du er velkommen til at skrive igen.
mvh
Samsø ungerådgiver ;-)