Sanger
brevkassespørgsmål af
Nicholas
15 år
Hej jeg er en dreng på 15 snart 16 Jeg vil være sanger og har jeg altid ville være har ledt og ledt i 3 år jeg har ville været sanger siden jeg kunne tænke jeg har gået til drama musical sang undervisning siden jeg var 6 kender i en hjemmeside jeg kan gå på for at finde en music producer

Svar:
Kære Nicholas
Jeg tænker, om det kunne være en god idé, at spørge der, hvor du enten har eller går til drama, musical og sangundervisning, da de måske kender noget til musikproducer. De ved måske også lidt om, hvilken genre du gerne synger indenfor og guide dig ud fra det.
Der er også en hjemmeside der hedder https://musikerkontakt.dk/ der er en  opslagstavle for musikere, sangere, producer osv. Måske du kunne få gode råd der.
Nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor. Men jeg ved, at på musikskolen på Musicon, Roskilde, der er der bl.a. lydstudie og jeg tænker, at hvis du kontaktede skolen, så vil de måske have mulighed for at hjælpe dig videre. Måske de også vil, kunne snakke med dig om, hvordan du bedst kommer igang med at være sanger. De har en hjemmeside www.musicscool.dk.
Håber du kan bruge de her råd til noget og ønsker dig alt held og lykke.