Sommeraktiviteter?
brevkassespørgsmål af
Sommerpigen
15 år
Hej
De der sommeraktiviteter er de alle gratis og skal jeg tilmelde mig? Og kan jeg godt komme alene. Kender nemlig ikke så mange der gider at gå til noget sammen med mig. Vil gerne prøve SUP men synes også det er akavet at møde op helt alene. Hvordan foregår det?
Tak for at planlægge noget for os unge i Odder :) Der er fedt :)

Svar:
Kære sommerpigen,
Tak for dit brev:-) Hvor jeg glad for at høre, at du syntes det er nogle fede aktiviteter ungdomsskolen har planlagt for de unge i Odder... Jeg er helt enig- det er super fedt!
Aktiviteterne er gratis, men du skal tilmelde dig og skynd dig så når at få en plads:) Jeg har sat et link ind til siden du kan tilmelde dig på nederest. Her kan du også læse mere om hvornår i mødes og hvad du skal have med.
Jeg kan godt forstå at det kan føles lidt akavet, at møde op alene... Sådan tror jeg mange har det, når man melder sig til noget uden at kende nogen. Jeg ved ikke hvem der er tilmeldt holdene, så kan ikke svarer dig på om der er andre, som også møder op alene.. MEN jeg ved at personalet i ungdomsskolen er super søde og er rigtig gode til, at få alle med og gøre hvad de kan for, at alle får en hyggelig tid.
Selvom det er grænseoverskridende håber jeg, at du vil møde op alligevel.. Måske du kommer til, at lære nogle nye at kende? Og langt de fleste vil syntes, at det er pisse sejt af dig, at møde op selv uden at skulle klamre dig til en ven eller veninde.
Håber at du får en fantastisk sommer med massere af gode oplevelser!!
Kh Line
Link til tilmelding:
https://odder.ungdomsskole.info/Default.aspx?categoryguid=2d4ce4762367414cbec440a09a8b47a2