Mic igen
brevkassespørgsmål af
Mic
16 år
Så er jeg tilbage ;)
Tak for svar om politiet. Det var fint. Hvorfor kan man ikke svare på svarene i brevkassen mere? Det var ellers godt og nemmere end at skrive igen!
PS: Det er dødsygt at komme sidst i minitriathlon'en på Hou Skole :0

Svar:
Kære Mic
Tak for din tilbagemelding. Jeg er glad for at du kunne bruge svaret:-)
Du har helt ret i, at det er nemmere hvis man kan, svare tilbage i en tråd koblet på spørgsmålet i brevkassen.. SÅ det har vi nu åbnet op for igen:-)
Sikke noget æv at komme sidst i mini triathlon.. Du må gå i skarp træning til næste år.. ellers bare erkende at der nok er andre ting, som du er super god til og i stedet kan ligge din energi der:-)
God Tirsdag
K.h Line – Ungekonsulent