Forkert pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej
Er det normalt at ens pik kun er omkring 10 cm når man er 14 og min pik er også ret skæv, og jeg føler ikke den er ligesom alle andres, er måske også begyndt at se nogle porno film på nettet og nu føler jeg at jeg skal leve op til det.
Er det entelig muligt at man kan komme og hente nogle kondomer hos jer uden det også bliver pinligt?

Svar:
Kære dig,
Tak for dit spørgsmål! Jeg er glad for at du skriver.. for der er helt sikkert mange der har det lige som dig.
Vi er alle sammen forskellig bygget nogle er høje andre lave, nogen er kraftige og andre er spinkle og sådan er det også med drengenes pikke.
Men det er faktisk rigtig svært at svarer præcist på dit spørgsmål, når du er 14 år...
Det er fordi at pikken hos de fleste drenge først er færdig udvokset, når man er 17-21 år gammel. Derfor er der flere år til, at din er færdig udvokset.
Når pikken er færdig udvokset er gennemsnitsstørrelsen, et sted mellem 10-20 centimeter lang. Du skriver, at din på nuværende tidspunkt er 10cm. Det vil sige at du allerede nu, ligger inden for den normale gennemsnitsstørrelse for en færdigudviklet pik.
Ofte er længden på en slap pik ikke så vigtig, fordi størrelsesforskellen udjævner sig, når pikken bliver stiv. En pik vokser et sted mellem 0 og 15 centimeter i længden, fra den er slap, til den bliver stiv.
Som jeg startede med at sige, så er der lige så stor forskel på hvordan mænds pik ser ud, som der er mennesker. Derfor er nogle lidt skæve, nogle er små, andre tykke osv.
Det er vigtigt at huske, til den dag du skal dyrke sex, at der har størrelsen ikke en betydning for, hvor god man er i sengen.
Du skriver at du er begyndt at se porno, hvilket også er helt normalt at begynde på i din aldre. Det er dog rigtig vigtigt at du husker, at porno er fiktion og at det er ofte opstillet. De skuespiller der er med i porno film repræsentere ikke de fleste drenge og mænd. Det er fint at se porno, men ta’ det som en underholdene film og ikke hvordan virkeligheden ser ud.
Du er meget velkommen til, at komme forbi og hente kondomer ved ungeteamet her i Odder. Du kan evt. kontakte mig inden på min arbejdsmobil, så kan vi aftale tid og sted. Der er intet pinligt i det og du får dem selvfølgelig udlevere helt diskret.
Mit nummer er: 21 28 76 33
Håber at du kan bruge mit svar ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive igen:-)
K.h Line