Brandstaationen
brevkassespørgsmål af
Branden :)
16 år
Hej igen og tak for jeres svar.
Jeg kender godt brandstationen, men har aldrig været der. Jeg synes det virker lidt akavet at gå derhen. Jeg kender nemlig ikke andre der går der. Kan I anbefale mig hvordan jeg kan gribe det an på en god måde? :)
Undskyld det lidt fjollede spørgsmål, men det er altså svært at gå ind et sted hvor man ikke kender andre :0 !!!!

Svar:
Hej igen
så fint du skriver igen, når der er noget du er i tivivl om, jeg kan godt forstå at det kan virke akavet, jeg tænker om du kan finde en at følges med. Det ville være en god ide. Hvis det er en mulighed.
Ellers kan du kontakte en af pædagogerne, som kan hjælpe/ vise dig rundt, uden det bliver for akavet, du kan skrive til Ukc på ukc og klub Halsnæs på fb eller Instagram , og lave en aftale om at komme på et besøg uden det bliver akavet :-). håber du kan bruge mit svar til noget ellers skriver du igen.
venlige hilsner Anne