Hej cyberhus jeg hedder Laura jeg startede med at cutte for et år siden måske. jeg har altid slået mig selv osv måske for at få mine forældres opmærksomhed jeg har dog aldrig sagt det til dem. Jeg cutter når jeg har brug for at afstresse eller jeg er ked af det. Jeg bliver meget rørt over min...
Tanja, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Er lige blevet henvist til lokalpsykiatrien med mistanke om en eller flere af tingene: autisme, ptsd eller adhd. jeg aner slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det. tår slet ikke at møde op
Mathilde, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål