Jeg kommer lige med nogle spørgsmål, og tja, de er lidt platte, men jeg håber i svarer på dem!!!
Så... Jeg har set en masse noveller/historier herinde, hvor de ligesom er under en form for kategori for historier og noveller.... Jeg har altid haft et talent...
Dagmar, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Jeg skal til New York her på fredag, jeg fik gaven i til min konf og jeg glædede mig helt vildt der. Men midt i sommerferien fik jeg nærmest et angstanfald om aftnen fordi jeg blev bange for at styrte, jeg har været ude og flyve før og endda fløjet i dobbel så lang tid som man skal til new York...
Pedro, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Tilføj kommentar