Jeg er 15 og har en kæreste der har det samme problem som dig. Det er noget vi træner rigtig meget i. Kunsten består i for ham at mærke hvornår han er ved at komme. Så skal han stoppe med det samme med at støde og enten hvile i mig eller trække sig ud. Når faren så er drevet over kan han trænge ind igen og støde videre. Sådan skal han blive ved. På den måde tror jeg han kan opnå mere kontrol over hvornår han skal komme. Men det kræver en masse øvelse. Du skal ha pigen til at hjælpe dig.
Jeg tror min mor har münchhausen by proxy. Der er ingen tvivl om hun er psykisk syg, men hun har altid prøvet normalisere sig selv osv. Hun virker meget narcisissisk og meget manipulerende. Hun bildte mig altid ind jeg var og er syg. Da jeg var lille to hun hele tiden min bror og jeg til...
Dagmar, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
hej jeg r en 13-årige pige og jeg har det virkelig ikke godt med mig selv det eneste jeg har lyst til det r enten bare at græde sig selv ihjel eller jaer bare i det hele taget begå selvmord og ved ik om der r noget der kan gøre det hele bedre
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Jeg er 15 og har en kæreste der har det samme problem som dig. Det er noget vi træner rigtig meget i. Kunsten består i for ham at mærke hvornår han er ved at komme. Så skal han stoppe med det samme med at støde og enten hvile i mig eller trække sig ud. Når faren så er drevet over kan han trænge ind igen og støde videre. Sådan skal han blive ved. På den måde tror jeg han kan opnå mere kontrol over hvornår han skal komme. Men det kræver en masse øvelse. Du skal ha pigen til at hjælpe dig.
Tilføj kommentar