Jeg føler på en eller anden måde at jeg
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Grim
Hej allesammen jeg er en pige på 12 år i min klasse bliver jeg tit kaldt en fed so eller noget andet:(Jeg er ikke tyk jeg vejer 35 kilo. Syens i vert fald selv ikke at jeg er tyk. Men nogle gange begynder jeg at tro på det. Mine forældre er søde men de har lidt problemer. De skendes meget tit og...
Hjælp
Hej. Jeg skriver her da jeg ikke tør at fortælle mine forældre at jeg har brug for en psykolog. Jeg har en skole mentor i skolen. Efter alt jeg har snakket med ham er vi kommet frem til jeg har angst, PTSD og en slem depresion. Hjælp hvordan skal jeg fortælle mine forældre det
Frygt for utroskab
Kære Cyberhus. Jeg har sådan et virkelig irrationelt problem, som jeg slet ikke ved hvordan jeg skal håndtere.
Min kæreste og og jeg har været sammen i over et halvt år, og jeg elsker ham meget højt! Jeg døjer dog rigtig meget med frygten for, at han er mig utro. Jeg drømmer tit, at jeg...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


