du skal ikke være bange det er ikke slemt og have bøjle på det kan jeg sige af erfaring jeg har haft bøjle på i nesten 3 år nu fordi mine tænder var fuckt maget. så vis det ender med at du skal have bøjle på så er det ikke slemt
Hej, jeg er en dreng på 17 år og går i 1.g i gymnasiet. Jeg har lidt presset i øjeblikket (og siden gymnasiestart). Derudover har jeg rigtig svært ved at åbne mig op for min familie og de er rigtig dårlige til at spørge mig seriøst om hvordan jeg har det, om skolen er hård - bare generelt om jeg...
Malou, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
du skal ikke være bange det er ikke slemt og have bøjle på det kan jeg sige af erfaring jeg har haft bøjle på i nesten 3 år nu fordi mine tænder var fuckt maget. så vis det ender med at du skal have bøjle på så er det ikke slemt
Tilføj kommentar