Jeg er selvskadende og har været det i 3
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Hvordan bliver jeg gladere for min krop?
Selvom jeg måske inderst inde ved at jeg nok er en helt almindelig pige med en helt almindelig krop har jeg svært ved at overbevise mig selv om det. Jeg synes altid der er noget i vejen med min krop og jeg er megablufærdig og har svært ved at vise mig frem. Fx til idræt og sport når man skal i...
permanente krøller
er der noget galt i at få lavet permanente krøller som dreng?
Vindende røber hemmelighed
Hej. Jeg har en bedste vindende hun er helt fantastik. Men jeg har fundet ud af at hun har røbet en a mine største hemmeligheder til 4 andre personer. Og jeg ville ikke have at andre skulle vide min hemmelighed/ følte mig fx ikke tryg ved de personer. Hun ved ikke at jeg ved at hun har fortalt...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


