hente af politie de søde
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Svært med ting
Heeej.
Jeg er lige startet på efterskole, og har gået her 4 uger. Har en del problemer med hjemmefra, men går til psykolog hver 2. Uge, og har faste samtaler med min kontakt lære hver uge (så der er styr på alt det).
For tiden har jeg rigtig svært ved at spise med de andre, fordi...
Overvejelser om at skifte gymnasium
Hejsa, som titlen fortæller så handler mit dilemma om et muligt gymnasieskift. Jeg er en 17-årig pige som går i 1.g og er næsten færdig, da jeg skal til eksamen og årsprøver her i løbet af de næste to uger. Det gymnasium jeg går på er i en by, jeg flyttede til her for et år siden, så jeg kendte...
SH/self harm
Jeg er en dreng på 13 og jeg har tidligere SH’et. Jeg har brug for en grund til ikke at gøre det igen, ellers ender jeg bare med at gøre det igen. Der sker meget for mig lige nu og jeg er SÅ tæt på at gøre det igen. Hvad er nogle grunde til ikke at gøre det?
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


