Jeg har ikke spist i tre dage.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Eksamensangst
Hej brevkasse Jeg går i 9. klasse, så nu begynder eksamen snart. Jeg er ok med i fagene men jeg har sindssygt meget eksamensangst, så jeg ved slet ikke hvordan jeg skal komme igennem det. Har i nogle råd til at få det bedre med eksamen? Mig
Forelsket
min Ven vil spørge ham som jeg er forelsket i at de skal være kærester og jeg tænker på om jeg skal spørge ham om vi skal være kærester føre hun spørge ham og jeg er helt vild med ham. så hvad skal jeg gøre.
Spiseforstyrrelse
Hej, jeg skriver ind fordi at jeg har brug for at dø det ud,
Okay så, mig og min bror sad og snakkede her den anden dag. Og så siger jeg at jeg hader min krop og at jeg er grim.
Så snakker vi lidt sammen og så siger han at vores forældre er bange for at jeg får spiseforstyrrelse....
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


