Ked af det. Min forældre ved det ikke.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg er i skod forhold, alene af den grun
Depression?
Hej
Jeg har altid været en meget indadvendt person, som har været bange for hvad andre tænker om mig. Jeg har ikke så nemt ved at være mig selv, afslappet og social, men her i løbet af de sidste par år har det ændret sig drastisk. Selvom jeg har omkring 5 tætte venner ser jeg ingen i mit...
Søger kærligheden but how?
Hej👋 Jeg har så svært med at komme ud med det her. Jeg har aldrig fortalt nogen noget om det, ikke engang min mor og vores forhold er bare🤞Jeg fortæller hende ellers stort set alt. Men jeg synes bare et eller andet sted, at det er så pinligt. Jeg er 18 år gammel. Har aldrig gjort noget seksuelt...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


