Min venner slår mig.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Afstemning
Angst
Hej, på forhånd undskyld for mit lange brev. Men jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg har noget angst overfor andre, det er mest hvis folk går bag mig, eller tæt på mig der er gået et par måneder og det er ikke blevet bedre, jeg har så fået mod til at fortælle det til en voksen efter...
Kysse med ven
Hej Cyberhus Mig og min ven har snakket om at prøve at kysse hinanden. Der er nemlig ingen af os der har prøvet det og det kunne altså være rart at prøve det snart. Det er altså med tunge. Men jeg kan ikke finde ud af om det er dumt. Hvad synes i
Jeg har virkelig brug for hjælp
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har mistet alt livsglæden. Den er helt væk og jeg venter egentligt bare på at dø. Jeg håber på hver aften på, at jeg ikke vågner op næste dag, at jeg bliver kørt ned eller lign. Jeg er så træt af livet. Jeg har haft det skidt de sidste 5 år. Men de sidste 2...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


