Hej. Jeg skriver her da jeg ikke tør at fortælle mine forældre at jeg har brug for en psykolog. Jeg har en skole mentor i skolen. Efter alt jeg har snakket med ham er vi kommet frem til jeg har angst, PTSD og en slem depresion. Hjælp hvordan skal jeg fortælle mine forældre det
Dagmar, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Blev mobbet gennem hele folkeskolen, det har fået mig til at tænke at jeg er dum, hjælpeløs. Kan ikke engang sige min mening uden, frygten for at blive gjort nar af.
Ved ikke hvad jeg skal gøre
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål