Jeg har en ret sød venninde som spiller fodbold professionel, jeg er glad for hende på en bestemt måde, I sær har jeg noget med når hun går i hold uniform hendes krop er for godt i den. Men tilbage til halv år siden beslutede jeg mig for at udleve min fetish jeg har noget med jeg er ret glad for...
Kylie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Jeg skriver på vegne af både mig og min fætter. Min fætter er 20 år gammel og har ikke haft en nem opvækst. Han har aldriv kunne finde støtte hos forældre, og finder det mest hos venner. Han er begyndt at få selvmordstanker og vil gerne have hjælp. Han har ikke den store tiltro til...
Johan, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål