Jeg har aldrig vundet en solo i fortnite
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg har valget mellem to
Der er to drenge som jeg rigtig godt kan lide og jeg er så heldig at de kan lide mig. Men jeg står i en situation at ikke kan vælge mellem dem, de er meget forskellige. Den ene er sjov og nem at snakke med. Jeg bliver glad af at være sammen med ham for vi kan pjatte og han er altid munter. Men...
Hår ved numsen eller tæt ved
Hejj Mennesker? Hvordan fjerner man numse hår? fordi det er et mega problem.
jeg prøvede på et tidspunkt og plukke dem, men det gjorde rigtig ondt og også at bruge en barberskraper.
What to do?
Er jeg for lav?
Hej alle!
HVIS DU ER EN DRENG, SÅ LÆS MED!
Jeg er en pige, som der lige er blevet 14 år. Jeg er 144 cm høj, er det for lavt? Skriv jeres ærlige mening! Jeg er normalvægtig, er blond, og har en helt aldmindelig teenagekrop.
Btw har jeg en fin nok røv, og jeg har ogs nogen...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


