Jeg bliver ved med at drømme drømme om mit gamle crush/ven, jeg har tænkt meget på det sidste om at jeg savner ham (som ven) men i nat drømte jeg om at han blev bidt af en zombie og vi skulle sige farvel for altid! Der hvor vi sagde farvel gav jeg ham et kram og viskede farvel for altid, imens...
Kylie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kort sagt har min søster og jeg et rigtigt dårligt forhold med hinaden, som vi har haft lige siden vi var små. Da vi var helt små havde vi et godt forhold med hinanden, men da hun blev teenager begyndte hun bare at behandle mig skidt (der er 4 år mellem os) Hvor jeg ikke...
Lisa, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål