Jeg er så...BUTTET.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg har social angst og en svær depressi
Ubehagelig opførsel
Hej Cyberhus. Jeg sidder i lidt af et dilemma, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er for et par måneder siden startet på et nyt arbejde, som jeg holder rigtig meget af. Jeg kan godt lide selve arbejdet man laver, og derudover kan jeg også rigtig godt lide mine kollegaer. Vi er dog ikke så...
Popularitet
Hej brevkasse.
Jeg er 17 år gammel og går på gymnasiet i Viborg.
Jeg er en åben person med massere af gang i, dog med meget svingende humør.
Jeg startede i 1.g sidste sommer, og siden da har vi grundet corona virus haft meget virtuelt undervisning. - Jeg er meget splittet...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


