1438577101
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Har det ikke godt
Hej cyperhus, jeg føler at hver eneste gang der sker noget bare lidt godt i mit liv kommer der noget tredobbelt dårligt. Lige nu føler jeg at alle ting falder fra hinanden og der er virkelig ikke en eneste god ting i mit liv lige nu :(, jeg har sagt det til min mor, men hun ved ikke rigtigt hvad...
Jeg vil gerne "slå op" med min veninde,
Er jeg forelsket?
Hej, jeg er en pige på 14 1/2.
Jeg er begyndt for 3 måneder siden at snakke rigtig godt med en, vi mødes og går ture og snakker over snap hver dag.. men er i tvivl om han kan li mig, og om jeg kan lide ham.. jeg er meget itvivl om det vil ødelægge vores venskab.. 😶 han er 16 og har ADHD...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


