Fedt du har fundet en du måske godt kan li. Prøv at spørg ind til drengen om der er nogen han kan lide. Hvis ik der er nogen så spørg om i ikke skal mødes en dag eller hvis i er sammen i skole eller andet snak til ham bare vis du gerne vil have kontakt til ham. Håber det hjalp :)
Hej cyberhus først ville jeg lige sige at jeg har skrevet om mine problemer mange gange og jeg er rigtig glad for den her side når men altå det var fordi at jeg var til en fest igår skal lige siges at jeg er 13 år når men vi lavede flaskehilsen peger på der var nogle der ik var med men jeg var...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
når jeg barberer mine boller klør det fucking meget bagefter, nogen ideer til at undgå det? ps. bruger ikke skum eller sæbe til det, og kan det hjælpe?
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Hej Laura
Fedt du har fundet en du måske godt kan li. Prøv at spørg ind til drengen om der er nogen han kan lide. Hvis ik der er nogen så spørg om i ikke skal mødes en dag eller hvis i er sammen i skole eller andet snak til ham bare vis du gerne vil have kontakt til ham.
Håber det hjalp :)
Hej med dig! Jeg synes helt klart at du skal snakke/skrive til ham. Bare prøv dig langsomt frem. Held og lykke med ham!
Knus fra mig:)
Tilføj kommentar