Åbningstiderne på FORSIDEN tak!
brevkassespørgsmål af
Anonym
Det ku altså være totalt nice hvis i gad skrive dem på FORSIDEN nu hvor i har ændret dem til nogle virkelig tåbelige tider. Ku i ik ha åbent om aften hver dag i stedet for? merer som børnetelefonen. i er meget beder og snakke med så det ku værer ret fedt sådan set! det her er for svært og huske på hele tiden og så bliver man mega skuffet når der bare er lukket fordi man kom for sent :(

Svar:
Hej Anonym
Først og fremmest er jeg meget glad for at høre at du godt kan lide og bruge vores chatrådgivning...det betyder meget for os.
Jeg kan godt se at det kan være lidt svært at holde styr på de nye tider her i starten, og det er da også et godt forslag du kommer med, at smide dem ud på forsiden så de står tydeligt...det er nu gjort.
Du spørger om vi ikke kunne åbne noget mere om aftenene istedet for tidligere på dagen. Som det er lige nu har vi desværre ikke penge til at gøre begge dele, og når vi så vælger at åbne tidligere istedet for om aftenen, er det fordi vi kan se at der faktisk er flere der bruger os om eftermiddagen end om aftenen.
Så lige nu, vil vi fortsætte med de her åbningstider et stykke tid. Hvis og når vi forhåbentligt får mulighed for det vil vi også gerne holde åbent flere dage om aftenen, men jeg kan ikke sige noget om hvornår det kan blive.
Mange hilsner
Niels-Christian