wtf er der galt med min fisse??!!

brevkassespørgsmål

wtf er der galt med min fisse??!!

brevkassespørgsmål af
anonym
14 år
Oprettet 2 år 8 måneder siden

Hejsa! Problemet lyder sådan: Jeg ved ikke hvad fuck der sker for mig. Jeg har aldrig i mit liv fået en orgasme. Keep in mind at jeg har onaneret siden jeg var 11-12. Og fået finger af min dengang kæreste. Jeg har aldrig været "tæt på" og har prøvet alt. Det er stressende, da jeg gerne vil opleve det... :( Anden ting - jeg har hørt om at folk for en banken dernede når de er virkelig liderlige, og jeg har aldrig anet hvad de snakker om. Det gør jeg overhovedet ikke, og igen - føler at der er noget galt med mig. Er der det? mvh Anonym

Svar:

Hej med dig

Tak for dit brev. Du skriver, at du føler der er noget galt med dig og spørger om der er det. Derfor vil jeg starte med at sige, at der på ingen måde er noget galt med dig.

Jeg forstår godt at du godt kunne tænke dig at prøve at få en orgasme. Derfor er det måske også en smule frustrerende at høre, men der kan være stor forskel på hvor nemt man får en orgasme og hvornår det sker første gang. Det lyder til, at det er et par år siden at du prøvede at onanere for første gang og at du også har udforsket det seksuelle, med din tidligere kæreste. Det fortæller mig, at du allerede har opbygget en vis erfaring. Det synes jeg er rigtig fint. Onani kan være en rigtig god metode til at udforske sin krop og seksualitet på.

Du har en alder lige nu, hvor der sker en masse ting med din krop og du udvikler dig meget, både fysisk og mentalt. Særligt den fysiske udvikling, som kommer til at ske over de kommende år, kan have indflydelse på din evne til at få en orgasme. Det kan derfor sagtens tænkes, at det kommer til at blive nemmere for dig, på et tidspunkt. Og selvom du allerede har opnået en del erfaring med at onanere, så vil du også opbygge endnu mere erfaring over de kommende år. Det er også noget som kan være med til at gøre, at det bliver nemmere for dig at få en orgasme, på et tidspunkt. Jeg er overbevist om, at på et eller andet tidspunkt  så lykkes det dig at få en orgasme og så har du gjort dig en erfaring i, hvad der skal til for at opnå det.

Udover de svar jeg har givet her, har jeg fundet et andet brevkassesvar, som jeg også tænker kan være nyttigt for dig at læse og måske give dig endnu mere afklaring på dit spørgsmål. Du finder det her.

Og så til dit andet spørgsmål, omkring det med at have en banken dernede, når man er virkelig liderlig. Igen vil jeg sige, at der på ingen måde er noget galt med dig, fordi du ikke har oplevet det. Nogle gange kan det godt være sådan, at man hører om, at nogle har oplevet noget og så får man et indtryk af, at det er sådan for alle - og nogle gange kan det også blive blæst op på en måde, så det virker som om, at det er sådan det er for alle. Men i virkeligheden er det langt fra alle der oplever sådan, når de bliver liderlige. Derfor er intet unormalt i, at du ikke oplever det sådan.

Jeg håber du kan bruge mit svar. Husk at du altid kan skrive herind igen, hvis du har flere spørgsmål.

Mange hilsner Freja

Frejas billede
Freja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål