vinterlandskab - svar

brevkassespørgsmål

vinterlandskab - svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Hej Lise. tak for dit svar. Det var nogle rigtig gode idéer som jeg vil tage op til efterfølge. jeg vil meget gerne lægge et billed ud når det er færdigt :) hvordan gør man? mvh. julepigen

Svar:

Hej søde julepige.

Vi har et program i Kunstværkstedet, der hedder Tegn Selv. Hvis du tager et billede af dit landskab og lægger ind på din computer, kan du hente det ind i Tegn Selv.
Det vil jeg glæde mig til at se, og det kan jo være til inspiration for andre unge.

Mange hilsner fra Lise.