Vild med min veninde

brevkassespørgsmål

Vild med min veninde

brevkassespørgsmål af
Mulle
15 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Hvad skal jeg gør vis jeg ikke er sikker på om jeg er vild med min bedste veninde får virkelig sommerfugle i maven nar vi er alene og hved ikke hvad det skal betyde er virkelig forvirret har kendt hinde i ca.2 år og er 15 hved ikke om hun har de samme følelser får mig hvad skal jeg gør

Svar:

Kære du

Jeg forstår godt, at du er forvirret. Det kan være svært at vide, om de følelser man har, handler om at man er vild med nogen, eller om det 'bare' handler om, at de er en god ven eller veninde. Det lyder til, at du i hvert fald er rigtig glad for hende. Og når du får sommerfugle i maven, når I er alene, tænker jeg godt, at du kan være vild med hende. Andre tegn på at du er vild med hende kan være, at du ofte tænker på hende, glæder dig meget til I skal ses og at du smiler meget, når I er sammen eller bare skriver sammen - også uden egentlig grund. Det kan f.eks. være, at du smiler ved den mindste besked fra hende.

Det kan også være svært at vide, om andre er vilde med en. Nogle tegn kan være, at den anden forsøger at være meget sammen med en, kontakter en meget og smiler meget, når man er sammen. Dette kan dog også være tegn på, at man er gode venner. Det kan derfor være svært at vide, med mindre man spørger direkte.

Når I begge to er piger, kan du starte med at finde ud af, om hun også er til piger. Hvis hun helt afviser det, er hun nok ikke vild med dig, men hvis hun virker åben for det, er der i hvert fald en mulighed. Når I er bedste veninder, kan I prøve at snakke sammen om kærlighed og forelskelse. Så kan du finde ud af, hvad hun tænker om det, og samtidig kan du måske blive mere afklaret med dine egne følelser for hende. Så kan du ud fra det finde ud af, om du gerne vil gøre mere ud af det.

Venligst

Luna

Lunas billede
Luna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål