vild aften

brevkassespørgsmål

vild aften

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hejsa Mig og min veninde er meget gode venner og har set hinanden nøgne flere gange. I mandags aftalte mig og min god veninde at hun skulle komme forbi tirsdag, fordi jeg skulle alene hjemme. Det var bare meningen at vi skulle se film. Men da hun kom var det havde en en top på og jeg kunne godt se hun havde noget inden under. men tænkte ik mere over det. Hun sagde til mig: Kan vi ik se trolls. Da filmen var færdig gik hun på toilet og jeg lå stadig på sofaen (på mit værelse) Da hun kom op så jeg at hun kun havde en fræk G-streng og en blonde BH på. jeg fik en lille bule i mine bukser. hun lagde sig ved siden af mig og begyndte og gnide sig op af min dolk, Hun sagde: Jeg vil ha dig. og inden jeg sagde noget havde hun tage bukserne af mig og begyndte og give mig et handjob. og der kig ik mindre end 2 min og så sad hun på mig og stønnede. efter et kvarter sagde hun: Fuck du er dejlig, Er du klar til i morgen igen. Jeg sagde ja. Hun spurgt senere på aften og vi skulle tage en tur til. jeg sagde salfølgelig ja. for hun har en pisse flot krop og er pisse dejlig. Men er det normalt at en god veninde er så vild med en at hun bare begynder at knalde en...

Svar:

Hej med dig

Det lyder til at dig og din veninde har et meget åbent venskab, hvor I kan dele andre ting end det man normalt gør når man "kun" er venner. Det er der som sådan ikke noget galt i, så længe I begge to er klar over hvad jeres grænser er, og hvad der skal ske, hvis en af jer begynder at få andre, mere kærlige, følelser for den anden. Ud fra hvad du fortæller, så tænker jeg faktisk at din veninde nok er lidt gladere for dig end hun har givet udtryk for, og jeg tror det måske er en god idé at du overvejer om du har lyst til at jeres venskab skal blive til mere end det. Altså om I skal være kærester. Det lyder jo nemlig til at I gør nogle af de ting som kærester gør - herunder at være seksuelle og nøgne sammen. Så derfor kan det ende med at hun tror én ting, og du tror noget andet.

Så til dit spørgsmål om det er normalt at en veninde er så vild med en, at hun vil knalde, kan jeg sige ja og nej. Ja fordi der er nogen som har såkaldte bollevenner, og nej, fordi der næsten altid er følelser involveret fra en af personerne, og så er det et ulige venskab. Så det bedste du kan gøre, tænker jeg, er at tage en snak med hende om jeres venskab, og hvad hun forventer. Du skal også tænke over hvad du selv gerne vil, for når du beskriver hende, lyder det som om at du måske også har følelser for hende.

Hvis I fortsætter med "kun" at være venner og stadig er nøgne/seksuelle sammen, så er det en god idé at tjekke op på hinandens følelser engang i mellem. Rigtig ofte vil det nemlig være svært, måske endda umuligt, at blive ved med at være venner på samme måde, når man gør kæreste-ting. I den forbindelse, er det også en god idé at være nysgerrig på om hun tænker at I skal holde jer til hinanden, og altså ikke være sammen med andre, eller hvad "reglerne" skal være i jeres venskab/forhold. Det kan være meget forskelligt hvad man har af ønsker.

Jeg håber du kan bruge mit svar. På Sexlinjen.dk kan du læse mere om at være bollevenner her

Venlig hilsen
Signe