Vil gerne med til fester..

brevkassespørgsmål

Vil gerne med til fester..

brevkassespørgsmål af
Liam
15 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej. Jeg er en dreng på 15 (snart 16) og går i 9. Klasse. Jeg har altid været "lidt af en nørd", god til matematik etc. Men her fornyeligt er der mange på årgangen der holder fester. Jeg vil gerne være med men jeg ved ikke hvordan jeg skal ændre folks billede af mig (at jeg ikke bare er en nørd). Jeg håber i kan hive mig nogle tips...

Svar:

Kære dig,

Jeg synes det lyder det lyder som at du "bare" skal afsted til fest. Det lyder som om du er lidt usikker på om du hører til de andre, men jeg kan ikke høre om du egentlig bliver holdt udenfor eller om det mere er dig selv, som føler det sådan. Uanset hvad, så tænker jeg at du skal vise interesse for festerne. Hvis du ikke bliver inviteret, kan det være fordi de andre tror at du ikke har lyst, så fortæl dem gerne at du gerne vil med. Og så tænker jeg faktisk at du bare skal være dig selv til festerne. Man skal aldrig prøve på at være noget man ikke er - du kommer længst med at være dig selv. Du kalder dig selv en nørd, men det behøver ikke være negativt. Du er rigtig dygtig til bl.a. matematik og det er super fedt. Vær glad for den du er for du er cool præcis som du er.

Jeg ønsker dig alt det bedste, og ikke mindst en masse gode fester!

Bedste hilsener,

Charlotte

Charlottes billede
Charlotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål