Vil gerne gå til ridning i århus
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Heejsa. Jeg vil bare lige spørge om noget, fordi jeg vil gerne gå til ridning, men jeg kan bare ikke finde et sted hvor det kan være, det skal være i århus, og tæt på Gellerup 8220(: Kan du hjælpe mig, fordi jeg vil virkelig meget gå til ridning (:

Svar:
Hej med dig
Tak for din besked, jeg skal prøve at hjælpe dig så godt jeg kan.
Der ligger i Århus en rideskole der hedder Århus Rideskole. Den ligger rimelig tæt på Gellerup 8220. Her er et link til deres hjemmeside, hvor du kan se lidt billeder. Telefonnummeret til rideskolen er 86 938 220, men der kan kun ringes til dem om tirsdagen mellem klokken 15 og 17. Du kan også prøve at skrive en e-mail til dem hvis du vil det på kontoret@aarhus-rideklub.dk.
Held og lykke, jeg håber du kommer til at gå til ridning når du nu så gerne vil.
Venlig hilsen
Claus