Videreuddannelse og karakter

brevkassespørgsmål

Videreuddannelse og karakter

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej, jeg har nogle spørgsmål om videreuddannelse og de karakterer der kræves. Jeg er student og går i 2.g, jeg har 8,5 i gennemsnit, men forventer at gå højt op i karakter når de næste karakterer kommer. Midt problem er, at jeg vil gerne blive læge og ved ikke om jeg har chance for at blive det med de karakterer jeg har, Jeg vil gerne vide om jeg kan blive læge med 8,5 i gennemsnit eller måske med ca. 9,2 i gennemsnit, og om jeg kan det, hvor skal jeg så tage medicinuddannelsen?

Svar:

hej med dig

Jeg har lige sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Studievejlederen", fordi Tina der sidder der, ved rigtig meget om det..

Du kan finde hendes svar der, inden for maks 10 dage..

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus