Venner..

brevkassespørgsmål

Venner..

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej!;-) Jeg er ikke rigtigt sammen med mine (dejlige) veninder efter skole, og det generer mig virkeligt meget! Jeg ved ikke hvordan jeg kan være sammen med dem igen. Jeg spørger dem tit, men de skal altid være sammen med hinanden, og ikke mig! Så hvis du har nogle råd til hvordan jeg kan være sammen med dem, så please hjælp mig!;-)

Svar:

Hej med dig..

jeg har flyttet dit spørgsmål over til teenagebrevkassen "klar, parat, teenageliv", fordi den her brevkasse handler mere om sport, job og fritidsinteresser :)

Du kan finde dit svar derovre, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus