veninder og venner

brevkassespørgsmål

veninder og venner

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

min bedste veninde har fået en kærste og der er ingen fra klassen der ved det og så siger en fra min klasse at han syns det er barnligt at man holder det hemmeligt. men så sagde min veninde bare hvad nu hvis ens forældre ikke ved det for det er nemlig kun mig og så min veninde og hendes kærste. og hun vil ikke sige det for hendes forældre ved det ikke og så os fordi at hendes kærste er ny og så syns hun at det er lidt pinligt men hun elsker ham og de er næsten som om når man er ny forelsket. hvad skal jeg gøre for bliver lidt ked af det inden i når vi lyver?

Svar:

Hej med dig..

Jeg har lagt dit spørgsmål over i brevkassen "Klar, parat, teenageliv" og her kan du finde deres svar inden for den næste uge.

Den her brevkasse handler nemlig om Århus kommune og hvordan man kan få hjælp i kommunen.:)

Venlig hilsen

Erroll