Væske ud af penis mens man putter med en pige

brevkassespørgsmål

Væske ud af penis mens man putter med en pige

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 2 år 2 måneder siden

Hej jeg har et lille problem. Jeg har lige mødt en dejlig pige. Men når jeg ligger og putter med hende i sengen. Så får jeg automatisk rejsning. Og så kan der finde på at komme væske ud at penis. Det er lige meget om den er stiv eller slap. Er der noget man kan gøre for at undgå det?

Svar:

Hey Anonym

Skønt at du har mødt en dejlig pige. Jeg kan godt forstå at du synes det er irriterende at din penis er blevet lidt svær at kontrollere, men jeg tænker egentlig at det du oplever er fuldstændig almindeligt.

Når man er vildt forelsket eller bare virkelig glad for en pige så skal der virkelig ikke meget til før penis får dit helt eget liv. Jeg tænker at væsken er prespærm, som helt naturligt kommer i forbindelse med sex. Din krop er sikkert ret tændt når du ligger og putter, og derfor tror de penis at den skal til at have sex, og dermed er det også nødvendigt at sende lidt præsperm afsted.

Jeg tænker egentlig ikke du kan gøre det helt store ved det. Jeg er sikker på det går over af sig selv, når du har kendt hende lidt tid. Indtil da kan du overveje at bruge underbukser der holder lidt ekstra på penis, så det ikke er helt vildt tydeligt. Hvis der kommer meget præsperm, kan du overveje at tage et ekstra par på.

Du kunne jo også overveje, bare at tage snakken med hende. Forklare at det ganske enkelt sker fordi du synes hun er mega dejlig, og at det altså giver en del ekstra liv i dit underliv.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål