Vægten :(

brevkassespørgsmål

Vægten :(

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jeg tager ikke nok på i vægt. Vejer smukke 41 kilo, og er mulligvis døende. Lægerne finde ud af det lige nu. Kalorier jeg indtager om dagen: 2890 i gennemsnit hver dag. Skal tage 6300 på om dagen... Men jeg kan bare ikke få mig selv til at spise aftensamd og morgenmad.... Jeg brækker mig bare jeg tager noget i munden :( Er den tyndeste i min klasse, og har mega brug for hjælp, men ved ike hvordan? Knuz og Kyz A Dark Angels Steps

Svar:

Hej med dig..

Når du skriver herind, så synes jeg det viser en masse mod og lyst til at få det bedre. Og det er rigtig godt..

Jeg kan læse at du er i behandling og det er super, fordi så er jeg sikker på, at du får den bedste hjælp, så det er vigtigt at du bruger alle dine kræfter og alt dit mod til at gøre hvad lægerne siger.

Men jeg kan godt høre, at du kæmper og har svært ved at spise og derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til "Når det gør ondt inderst inde", fordi de ved rigtig meget om hvordan følelser og tanker kan få en till ikke at spise og jeg tror de kan give dig det bedste svar.

Du kan finde deres svar inden for de næste dage

Venlig hilsen Pia