Uvenner

brevkassespørgsmål

Uvenner

brevkassespørgsmål af
Laura
15 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

Hvad kan man være uvenner over

Svar:

Hej Laura

Puha, det er godt nok et svært spørgsmål du stiller der. Jeg tænker ikke rigtig der er nogen grænser for hvad man kan blive uvenner over.

Det kan vel egentlig være alting. Man kan blive uvenner, hvis ens ven/veninde siger eller gør noget, som man bliver ked af eller såret over. Man kan også blive uvenner, hvis ens ven/veninde ikke siger eller gør noget bestemt, som man selv synes de burde sige eller gøre. Den ting man så lige præcis bliver uvenner over, kan ganske enkelt være ALT.

Når du spørger, tænker jeg at du måske står i en situation, hvor du er blevet uvenner med én? Hvis du har brug for hjælp til sådan en situation, må du prøve at skrive igen, og fortælle lidt mere om hvad det er der er sket.

Venligst
Maya

Mayas billede
Maya fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål