For ung?

brevkassespørgsmål

For ung?

brevkassespørgsmål af
...
11 år
Oprettet 6 år 4 dage siden

Hvad skal man gøre hvis man er meget ung som mig, jeg er tit liderlig og onanere tit men kunne godt tænke mig at nusse og piller med en pige men hvordan skal jeg finde en der er nok ikke en i min klasse der har lyst. :(

Svar:

Kære dig

Det er helt naturligt at man begynder at tænke rigtig meget på sex omkring din alder, og også at man pludselig får lyst til at dele det med nogen. Det er meget forskelligt, præcis hvornår man er klar til den slags, nogle starter tidligt, andre senere, og for nogle bliver det måske aldrig helt interessant. I Danmark har de fleste unge sex første gang, når de er omkring 16 år. Når kroppen begynder at udvikle sig, følger der selvfølgelig også nogle nye tanker og lyster med, også inden man måske er helt klar til rent faktisk at gøre seksuelle ting. Det er helt okay!

Jeg kan sagtens forstå, at du har lyst til at finde en pige, og det kan føles som om, det bare skal være nu. Men der er masser af tid, det hele kommer af sig selv, det lover jeg dig. Det er vigtigt, at man føler sig klar til den slags, så hellere vente lidt for lang tid end lidt for kort. Det mærker du selvfølgelig bedst selv. Det kan sagtens være, at der ikke lige er så mange i din klasse lige nu, som er klar til det, og det er også okay. Men du kan prøve at give det lidt tid, måske prøve at blive venner med nogle af pigerne og se, hvordan du egentlig har det, når du er i deres selskab? Måske det er en god idé at tage det stille og roligt? Det skal nok ske, når du er klar til det!

Jeg håber, du kan bruge mit svar. Skriv endelig igen eller kom forbi chatten!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål