Ukendt
brevkassespørgsmål af
Emilie
13 år
Jeg skal mødes med min kæreste her om 40 minutter, vi har 3 månedesdag idag. Han er 14 jeg er 13, jeg elsker ham og vi er tætte sammen, men vi skal snave idag og er nervøs over om jeg gør det forkert.. ved du hvordan jeg gør?..

Svar:
Hej Emilie
Det var lidt i sidste øjeblik, du skrev. Vi kunne ikke lige klare et svar på 40 minutter ;)
Du er på ingen måder den eneste der er lidt i tvivl om, hvordan det er man kaster sig ud i det her med at kysse. Tror faktisk de fleste er lidt nervøse for hvordan man gør, de første mange gange.
Jeg håber det gik godt med din kæreste i går. Hvis du stadig synes du har brug for lidt inspiration til næste gang, kan du måske finde en idé eller to her
Venligste hilsner Thea