Udflåd

brevkassespørgsmål

Udflåd

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg er en pige i 7 kl. Og jeg har haft regelmæssig udflåd i 1 1/2 år nu.. Er det normalt? Men jeg har ikke fået mens endnu..

Svar:

Hej med dig.

Ja, det er helt normalt. Man får ofte udflåd før man får menstruation, men ikke altid. Udflådet kommer når de kvindelige kønshormoner begynder at suse rundt i kroppen, og menstruationen kommer så, når der er nok at de kvindelige kønshormoner og kroppen er klar til første ægløsning. Det er meget forskelligt hvornår man får sin første menstruation og der kan gå lang tid før den bliver regelmæssig.

Men ja, du er helt normal:-)

HIlsen fra Lea

Leas billede
Lea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål