Udebleven menstruation

brevkassespørgsmål

Udebleven menstruation

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej.. Jeg er en pige på 15 år bliver 16 til August. Jeg fik min menstruation i november 2007, og siden da har jeg fået den når jeg skulle. Jeg skulle have haft min menstruation d. 11 men jeg har ikke fået den endnu. Der er gået 8 dage nu og jeg synes stadig det er underligt. Jeg var i seng med en i går altså en uge efter at jeg skulle have haft min menstruation, og vi havde ikke beskyttet sex men han trak sig ud inden han kom. Jeg ved godt der kan komme væske ud inden, men selvom, så synes jeg stadig det er underligt at jeg ikke har fået den endnu. Jeg føler mig ikke særlig stresset for tiden, men dog føler jeg mig meget træt.. Jeg ved ikke om det har en sammenhæng men håber jeg kan få et svar. Kærlig hilsen.. Den anonyme...

Svar:

Hej med dig..

Den havnede vist lige en forkert brevkasse "Spørg om rådgivning" og jeg har derfor sendt det over til brevkassen "Sundhed og sygdom".

Du kan finde deres svar inden for den næste uge..

Venlig hilsen

Erroll