Tyk :o
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg er en dreng der er lidt overvægtig.... Jeg Har svært ved at holde mug tynd. Jeg kan bare ik lade være med at rage et stykke slik Eller andet. Er 163 og vejer 48. Ved godt at I siger jeg ik er tyk. Men jeg ser altså tyk ud. Min mave har meget fedt. Og mit ansigt :-)

Svar:
Hej med dig..
Jeg hedder Erroll og er koordinator her i Cyberhus. Jeg har valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi vi kan ikke rådgive dig om hvordan du taber dig mere.
Du er allerede meget tynd og derfor tror jeg det er vigtigt, at du får et svar som handler om tanker og følelser om din egen krop. I "når det gør ondt inderst inde" ved de rigtig meget om det her med tanker og følelser.
Du kan finde deres svar der inden for de næste maks 10 dage.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus